hello~ =D
hahas... feelinq tired T.T just now around 4pm sleep till 7pm plus but like never sleep like that feels funny ? =P hahas...
haix... miss blog so much never come blog for few days hahas... so sick and tired of workinq this few weeks cause last sunday i start to work again T.T feeling stress cause 'N' level is on the coming week OMG~! lucky maths is next month ^^ hahas... really wish and hope that my maths and science can pass and my EBS too hope can get higher marks ^^
feeling scare and nervous T.T don't know wanna do what haix... just know that can't play/relax anymore now MUST get started to revise/study! =D 加油~!

Tomorrow working haix... sad T.T
so much thing to settle, this month 24th got diabetes appointment OMG~! scare and sick of going appointment and some more end of year still need to go for kidney appointment haix... can really faint and sick with all these things !
1) 'N' level
2) money
3) health
4) ITE [scare can't get the course i want]

我的天啊~ 我好久沒看電視機了啦, 我一直都沒看百分百!? 怎麼可能啊哈哈不過我又下載 ^^
所以還是看得到哈哈, 昨天晚上看了很多集, 看到11點多才睡覺. 很奇跡我今天起床氣得很精神喔哈哈因為我已經習慣累和厭倦了. 撐了很久了到今天才決定要鬆懈一下哈哈...
喔~ 好期待 <<海派甜心>> 這部偶像劇啦, 期待羅志祥和楊丞琳在那部戲的角色哈哈...
一定是朝好看的, 當然怎麼說哈哈因為這兩位我都超愛也超支持他們唷 ^^
小鬼終於拍MV了喔哈哈恭喜啦, 不過.... 那隻MV也太曖昧了吧.... 曖昧到沒穿衣服啊?
哈哈不過也很期待 <<不屑>> MV喔 ^^

最近海外演藝圈發生了一些事, 像劉德華的愛情運嗨... 你們這些人[狗仔/記者]也太過分了吧!?
人家的是你們有什麼全力管, 有什們全力說他/她們啊!? 真是的...
我覺得華仔的歌迷更應該隻遲他啊不是嗎!? 也要祝福這對戀人啊!?
換做是羅志祥的話我們一定會第一時間保護他的 ^^
我身位羅志祥的歌迷, 劉德華又是小豬的偶像, 連我這個不是華仔格歌迷都看不下去了啦!

No comments:

Post a Comment

Latest post ...

[throwback] Jaxson Baby Shower