hello ! ^^
hahas omg~ i very full cause just now cook maggie mee for lunch hahas... i love the Korean maggie mee omg~! so delicious worx =P hahas...
today in school have quite a lot of fun ^^ but too bad that Mr James Tan never come then no maths lesson haix T.T so scare my maths will fail some more next Wednesday is the first day of prelim haix... havinq english and EBS paper worx ....

星期四, 7月30日09年 ...
親愛的寶貝/國王 ! ^^
O(0-0)O) oink~

今天是你的大日子, 也是一年一度的一天.
羅志祥! 生日快樂~! 哈哈... "Happy Birthday" ~! ^^
相信每一年的今天你都過得很開, 很幸福,
也希望你能找到你的[真愛]幸福! 加油喔~ =P
一定要過得很幸福,很幸福知道嗎, 寶貝? ^^
豬米們 oh~ no 應該是老婆們會永遠愛你, 陪伴著你,
也會在你的背後為你 "撐腰" 喔! 哈哈 ...
愛你唷, MM~MUACKSS~!!!

希望你每一天都過得很快樂, 健健康康德過生活還有不要有太多煩惱喔.
重要的是不要太勞累自己也記得吃飯, 注意自己聲身體啦! ^^
[還有啊, 上網要小心啦 =P]

omg~ sweating like hell -_-'''
hahas... cause just came back from punggol cc, go there meet up with Eileen bestie and Gam O~M~G~!!! its been almost two years never see Gam T.T
yesterday after school bestie called me out cause he don't wanna go home to open the door for that jerk! =P so meet me at hougang mall how i know when i reached there i can't recognize him when i see him, but when he get closer i remember hahas...

so we go eat subway follow by bestie house, we play music hahas... guitar and piano OMG~!!! damn nice and fun! hahas....


after that we go play badminton at bestie house nearby badminton court, know what!? i so stuipd and silly gave a very idiot suggestion hahas...
i said we play and bet see who lose then need to treat the others drinks and LOL! i lose the game T.T hahas but never mind cause long time never have so much fun ^^

haix... so sad still the same T.T my wrist still that damn pain worx T.T MUMMY~!!! my friends around me called me go see doctor BUT! haix... my parents said never mind and no money for me to see doctor erm... i mean sin seh hahas.... haix... and i can't start work some more ai yo~ very long never see all the mac crew T.T miss them soooo~! much worx haix....

this few weeks i'm rushinq my studies haix.... cominq week is prelim OMG~! so scare that no time for me to study or revise ai yo~!!! oh ya today chinese oral OMG! erm... still can manage to pass but got two words i can't think of how to read haix... sad worx T.T hahas never mind its already over and i had tried my best =P i was damn nervous cause... i'm the first one T.T ai yo, hahas...
okie then today post till here bahx hahas... ^-^


我的天啊! 明天就是小豬的生日了 哈哈 ...
羅志祥~ 哈哈 又要老了一歲唷 =P
好啦好啦開玩笑的啦哈哈, 你是永遠的十八歲 ^^
"瘋狂一夏 SFC 蜜月趴" 小豬和豬迷們, 玩的開心一點唷哈哈...
享受你們的 HONEY MOON 吧! 哈哈...


hello ~ ! ^^
OMG~! so long never post hahas...
any way this few days, erm... i mean this few weeks quite busy haix... busy with lots of things T.T haix... can't even take a breath...
busy studyinq, busy bout etc... haix... many things to care and do T.T

About three weeks never go work... finally got the feelinq back, these days never work i feel that i'm back again, cause if plus school and work i think i will gone crazy! its full of stress doinq so much things haix....
now only hope to concentrate on what i should do which is, study T.T hahas... so as my illness too but just don't have that mood to do it cause, some thing happen to me again! T.T

my right wrist injuries had come back again, thats why i never go work this weekends... yesterday i got tuition outside so can't make it to work then today thought goinq to see doc or sin seh bout at the end still don't have cause... lol.... still cause of money but luckily home got some mec oil to put on haix.... but the pains the didn't go off T.T
hope can recover ^^

I miss all my mac crew VERY MUCH! T.T
Lisa, Xin Yi, Feng Ming, Adele, Yoke Teng, Fredrick, Alvin cheng [outsider =P] hahas and many many more, don't know when can go back to work T.T
but also don't have the mood to work cause still havinq some stress .....

Tomorrow Monday again, a new week ... hahas...
just wanna said that i will be blogginq quite often cause busy bout my studies so ^^
hahas... thats all hehe... =P


countinq down four4 more days to 小豬, 羅志祥 [luo zhi xiang] birthday ^^
hahas...
harlo~! ^^
omg~ can't believe three days never post =P hahas...
by the way just now go Fiona house, then yesterday after school go home in the bus saw Bestie Eileen she asked me out.
so we went to Bishan Junction 8 the library there hahas... we go there study and also borrow books ....
This few stress of rushinq studies T.T haix... prelim cominq~!!!!! arrrr~.....

oh ya... just now mam called me when i was bout to go home OMG~!!! i was damn shocked!
my korkor! we can't contact him his phone can't get through then mama called his friends also saw they not with my korkor!
so wish he is fine and faster come by home safely!
god bless him!
we all really very worry bout him, this the first time but if he go out he will tell us where he is and etc but this time my god hope he is fine !
harlo ^^
eveninq worx readers =P hahas just came back from AMK hub with pap, mama and JieJie ^^
we go there walk walk meanwhile go there buy writinq note book hehe... cause exams cominq need do revision hahas sooo~ sianzz..... prelim next month worx T-T haix...
the only thing i can do is S-T-U-D-Y~! -_-''' ai yo~

some more enrichment the work very extra called us read 10 story books then choose 5 that i think i like it very much and is interestinq, write 5 story log, do one book mark, draw an interestinq scene, one poster of a movie that i like...
what kind of shit work is this worx haix...
waste my time do all this stupid things some more said what exams cominq and this year is our graduatinq year call us must concentrate and don't waste time do other things!....
dots and i was like WHAT~!!! lol... =P

tired worx T-T
Monday need hand in the enrichment work some more i do not even half way haix...
no choice T.T
this feel weeks feel so good hahas know why!? ^^ hehe...
cause NO WORK~!!!! yeah =P hahas... feel so relax cause when got work really do feel stress some more i feel like quittinq the job! don't know why, quite a waste of my time workinq now!
just feel like concentratinq on my studies T.T haix.... HOW~!!!
HAPPY BIRTHDAY~
to xin yi ^^ hahas....
do stay cute and pretty =P
do all your wishes come true and all the best for everything you do ^^
MUACKS~!!!

haix.... so sleepy and sad...

just came back from school T.T no body at home sianz.... haix... nothinq to eat worx don't know where mama go T.T
Today super unlucky ! very angry and sad man haix...
firstly, morninq wanna go school that moment heavy rain and my shoe is all wet and disgustinq omg~! after that went in to the class my things that under my table are all gone and don't know go where so i was worried about ir the whole day cause my heath booklet is one of them, my class diary and cme file what the hell!
don't know who so bad took my thing haix.... now don't know what to do worx T.T mama! how worx! arrrr~ so angry man don't know who's the ****** took my thing, hope that person fall down when walkinq the stairs bleah!

now don't know how worx, shi yu mama said the health booklet need buy don't care bout the cme file first worx T.T haix... she also called me go home check and don't have any of it at home what the **** man T.T arrrrr~!!!! stupid people better return my things, ai yo~ sure in trouble worx cominq few weeks goinq for health check HOW!!!! T.T
ai yo~ feel like cryinq haix.... life sucks!!!! T.T
peepo~! ^^
O~M~G~!!!
have a very huge birthday present just now hahas...
but suppose to do it yesterday but go some thing happen so cancel hahas change to today ^^
is a thing that we every time or mostly people will do on people birthday and sabotage hahas that's play/throw flour T.T
i just came out from the toilet worx =P hahas today break record for bathinq cause i almost spent 25 to 30 mins for washinq my hair dots man hahas...

we end school so me, shi yu, Jeslyn and Ailin we waited for Paulyn and Ying Jing outside the school, we go buy thing to eat then go void deck settle down then how we know after a while got police officer come then call us to take out our particulars so we take out our ez=link card then record down our name and address and give it to our DM what the hell worx T.T but the officer very friendly and funny too hahas...

After the officer go lynnie called Ailin to go shelter so off we go ^^
hahas... we at there chat and jokes to wait for Ying Jing, Paulyn and Limin to come join us so meanwhile Mdm Wee our school teacher come and check why we still haven go home but loiter around so they said waitinq for friends after that go my house celebrate my birthday then i was like huh -_-''' and -_-??? hahas...
then Mdm Wee shake my hand and wish me happy birthday so as limin worx hahas omg~! so happy sia this year so many many people wish me happy birthday =P hahas...

so she went off and we all sat there nothinq much to do and finally they came out, they quite okie with their oral ^^
so we go buy thing again, they buy sweet and biscuit... then we go near Ying Jing house there a small shelter there, they smoke and eat then finish every thing so is my death time T.T

the flour is in my bag and Ailin wanna take my bag but at first i refuse but at the end still give cause i can't hide it and at then end still will kanan flour haix.... so hahas....
i was being bathe by flour, they put and throw lots of flour on my hair, uniform,skirt just that i was full of flour worx T.T and also can put in oven to bake =P hahas....
we took some pic from Ailin phone hahas will up load asap ^^
think only a few pic bahx hahas...

said seriously very long time never like this after school go out slack or play and gather with them, really miss those days very much hahas so today we have lots of lots of fun man i was quite scare to be smash by flour but they happy to do that so as i to play with them ^^ because we are friends ^^ friends that always do silly and funny thing together hahas...
i do really treasure this friendship but just that some time not really close with them worx =P hahas... but hope this year we could get even more close ^^

Friends! do really cherish euu all and wanna said " Thank You! " so much for lettinq me to have a very good memories/wonderful and a very happy birthday although late for one day but still feel very happy and i feel very happiness to have euu all being my friends!!! really do love euu all MUACKS~!!!!!!! T.T
haha =P
happy birthday to me~

happy birthday to me~

happy birthday to me~

HAPPY BIRTHDAY

to xiiaoyanqq~ !!! ^^

hahas...


Thanks everyone who wish me happy birthday
MUACKS~!!! love euu all man =P
hehe...


although don't have birthday cake for me to blow candles to make wishes but small cake and i still wanna make a wish here hahas...

1st wish:

people/friends/relative/family, all people around the world and people who know and i know want... do stay healthy and safe, smile always so as all the best & good luck for everything euu all do =P

[WORLD PEACE ~!!! =P]

2nd wish:

Mama and Papa can longevity, my family can be happy everyday, jiejie can pass her 'O' level and go for poly ^^ korkor all the best for his NS and have a good and save trip there...
[I LOVE YOU ALL ^^]

for me hehe... i wish i can study harder for my 'N' level so as prelim, pass all my subject and go for the ite and course that i want and most important =P more healthier and slim down too! T.T hahas and my health, I 100% wanna concentrate on it so that i can enjoy the rest of my life hahas...

3rd wish:

wish that the target of my future can success, find a job to earn many money to let my family have a good life and enjoy so as find a partner that cherish,loves,care,dotes me and care bout my family too hahas....
[dream on~ T.T]


anyway hahas just want everyone in this earth to stay happy everyday, solve every problem and don't give up and lastly my popular sayinq ^^
CHERISH~!!! =P hahas...

MUACKS~!
remember to smile everyday hahas...




Just came back from school omg~ the oral is like shit man what the hell some more i don't know what i talkinq about worx and is 'N' level oral ai yo~
haix....
WTF~! today is my birthday and then actually happily wanna play flour but waited for shi yu mama but she haven came out after that Amirah come find us then said something happened! and i was extremely shocked and angry...
why they so silly worx, see now kanan got caught so how now!???
T.T i don know what to do now is like... jump/fall down from a very tall buildinq haix......
now everything is gone so sad....
i was angry because why she so silly and msg her and asked what's the conversation about worx WHY~!!! and you why so silly also tell her i now although we all are sister and i agree what euu said too but we both also never thought of consequences and just so silly to do that T.T

is also my fault! i admit cause i also by your side but never stop what euu doinq and i do really hope and wish that i could really help euu all do some thing ....
why all this happen so sudden and WHY today !?
so wish that everything can pass off fast...

WORST BIRTHDAY EVER!!!!!!
peepo! ^-^
hahas hi~ just came back from hougang mall, today never manage to go out with shi yu mama again haix.... so sad cause mama friend after school come find her just wanna her to teach him how to fold heart by straw what the -_-''' hahas but sound funny worx =P
we waste one hour on that guy my god~ hahas any way it was rainninq heavily so when we all went home mama msg me said that today don't wanna go out better just go out on the Sunday bahx... cause she live at woodlands so by the time we meet is already 4pm plus then bout after two hours i need to go home so she said rather Sunday go out and meanwhile Ailin or maybe lynn and limin they are goinq too hahas ^-^
my god~ miss those days goinq with them man T.T
hahas....

Today go out with one of my bestie ^-^
Eileen omg~! super long never see her worx soooo~ miss her =P hahas...
i meet her at her house void deck to revise but she wanna practice her oral, but at the end she teach me my maths worksheet =P hahas...
but we went to hougang mall mac too hahas we eat a meal and share, sit there revise and this time she can practice her oral hahas =P

sooo~!!! happy yeah~! this weekend and next weekend i'm not workinq hooray~ =P
hahas very long never rest some more my arm injuries still haven recover when everytime after work or durinq work it is super pain worx T.T haix... this pain i bear for a few months i wanna go see sin seh but don't know where and how much worx ai yo~ T.T
hahas but luckily home got some medical oil to put on but hope the pain can gone ^-^
harlo ! ^^
hahas came back from school quite long =P
today no assembly yeah~ hahas think cause of the H1N1 bahx, maybe ^-^
yeah~ tomorrow is Friday hahas, goinq out with Shi yu mama, maybe Eileen, Fiona or mama friend mei hui ^-^ wow~ cool man =P hahas....

Today mama never go school cause she thought got assembly -_-'''
hahas and i alone but still got Paulyn, Alin, Lynnie and Fiona to have fun with =P hahas....
feel very happy and happiness to have all this friends around me no matter at work or in school ^-^ hahas.... friends is important to me cause I HATE LONELY !!! =P

night post ...
finally finish editinq blogskins my god...
hope nice bahx...
hii~ie ! ^-^
peebo~ hahas just came back from school hm~mm .... today have lots of lots of fun in school =P hahas... first two periods, Science -_-!!! what the hell that ah tham threaten worx... some more i got do his work and yet take my things said your friend [shi yu] got do then return me what the hell of logic is that bleah! ... what ever! =P hahas.... but know that he play play but he also very poor thing cause he like very lonely haix... father not by him side and some more haven marry worx ai yo~ but wonder who want him !? =P hahas... but is true worx he very pervert want talk all those unnecessary things in the class what the hell haix....
oh ya we have gotten the class t-shirt omg~! nice man =P hahas but some colours still don't really match hahas anyway thank to the Amirah and Aisha for designinq the class T ^-^

Follow by three periods of CPA hahas today CPA periods very fun cause Maslinda got give us homework to do then have the so call passport which is our CPA work book then can go into the lab and just nice that i didn't bring cause i thought tomorrow then go through or what so hahas... those who don't have the work book stay outside the lab and complete on a foolscap which teacher give us a work book to share with around 10 plus of my classmate so i and shi yu mama waited for our turn so meanwhile lynn they all don't know go where then a while they come and join us.

The funny thing is that we chat a lot a lot of thing so call any how chat hahas =P
we chat till the last period OMG~! =P hahas teacher can't take it so come out call us faster and any how do then go into the com lap worx haix....
in the middle of the chattinq we chat bout relationship with BF of ex and blah blah blah hahas... so of cause they asked me how me and JY and i was -_-!!!
not again, can don't ask but at the end still answer them hahas ...
cause i also chat bout him quite often with shi yu mama... some time i really scare bout talkinq bout him with friends cause... i feel sad and ??? hahas....

After that is recess and follow by two periods of EBS what the ... went to the lab again do course work but at the end didn't cause of the com system, some can some can't ai yo ~ so hahas we play =P
lesson follow by last two periods of english -_-!!! do work sheet haix.... everyone were rushinq their work cause those who didn't finish must stay back till we done our work haix....
but of cause all manage to finish hahas.... so off we go~ home =P

got one time both of my bestie erm.... or maybe others friend also asked me why i break with him!?
here's the answer ...
not i don't love/like him anymore is that i do really truly love/like him very much and just can't take it so much stress from some thing so just wanna be alone and don't care myself ....
i know that it is very bad and evil to treat him like this and just end it like that but i do really still love him cause he's the sweeteners, cute, carinq and lovely stead that i ever had so.... i feel very sad when i said i wanna break up with him...
to him... i'm not a good stead but i'm happy that there are once happy days with him ^-^

although both of my bestie said that i'm stupid to do that just cause of scare him don't have face cause i will be changinq a lot in my life so as myself hahas.... but hope i've do the right choice but still feel bad and sad to treat him like that but i don't mind he hate me or what, i just hope that we still can contact and still can be friends too ^-^ hahas....

let's change topic then =P hahas.... Friday still feel like goinq KBOX but shi yu mama said quite expensive so maybe cancel hahas but maybe goinq watch movie worx yeah~!!! OMG~!!!!
damn damn long never go see movie since i see the " Stranger " movie with JY hahas....
miss cinema soooo~! much =P hahas.... maybe goinq to see "Drage Me To Hell" =P so as Saturday goinq out too! yeah~! shi yu mama said wanna called many people go out celebrate my birthday worx hahas but i still wish that lynnie, ailin my classmate girls can go haix.... but they just too busy worx so sad~! T.T cause very long never go out with them bout erm.... i think 2 years have bahx =P hahas.... scary man hahas....

Some more i hope eileen, jun jie, alvin or maybe even jian yong can go out this few days with me too =P hahas these are my primary school friend ^^-
OMG~!!! know what i damn MISS~!!!! them ai yo~ don't know when still can see them worx haix... hahas.... hope my bestie eileen this year will remember my birthday hahas.... hope so then =P
Saturday who wanna go out and play can call, message or come find me worx ^-^ hahas you [all] are very welcome and enjoy the outinq ^-^
i don't care birthday present hahas don't worry just make a card can already hahas i very long never recevie birthday cards worx hehe....
i love cards! it's so cute, pretty and creative! readers don't you think so !? ^-^ hahas...
peebo~ ! =P
hahas... finally came back from work omg~ so tired and sleepy haix...
every time after work reached home just wanna sleep and don't wanna do other things else haix... T.T tomorrow still got school worx but my home work still haven finish ai yo~ soooo~ many things to do -_- !!! [can faint!] hahas =P
this few days the weather is so cool hahas so as the mood feels good too =P
there are also quite some of disaster happeninq haix.... so sad T.T
really hope that all disaster or bad things/news can quickly go away haha ^-^

really hope this year birthday can have a very deep impression, cause never been celebratinq birthday quite a few year haix....
hahas no choice my live is like that worx ^-^
but still very happy that some friends asked what present i want hahas... feel so warm and touched =P
to me, money is not really a problem cause i know nowadays people need to save and can't any how spent money so....
i really don't mind hahas just draw me a card or anything cheap at least is from your heart ^-^

maybe cominq Friday goinq to KBOX with shi yu mama but now don't really feel like goinq hahas but hope can find others thing to play then ...
oh ya one more thing i wanna thank Yeok Teng hahas thanks sooo~! much for takinq over me to work MUACKS! hahas....
actually i cominq weekends wanna take leave cause wanna go out and have fun to celebrate birthday but too late so i take 18 and 19 July but i sudden think of her cause she said Terence manager never put her on schedule so i asked her if she could take over me and she didn't think for a while she straight away agree omg~! some more she said wanna give me present too ! O-M-G! but i didn't expect her to buy me a birthday present and i thought she was jokinq hahas...

countinq down seven7 more days to
xIIaOYanQQ birthday ^-^
thats me =P
OMG~!
feel so tired and sleepy T.T hahas... some more tomorrow got work haix sooo~! sian.... work 9am to 3.30pm what the hell !
home work still haven do yet hahas..
birthday cominq... haix.... don't know this year got surprise a not hahas just jokinq =P already use to it... every time only have present from my three friends, Eileen, Shi yu and Fiona so as my JieJie but at least i do have some present ^^ hahas...
anyway hope this year can enjoy better then previous years but4 don't know this year birthday wanna how celebrate worx haix.....
but first that day 13th July have 'N' level oral T-T omg~! so sad.... hate it man, spoil my day ai yo~ but no choice worx haix....
so happy end of year buyinq phone and its from my salary yeah~!!!! hahas =P
but if possible i wanna buy Nokia want but i wanna buy flip phone too ^-^
if not then have to buy sony enricsson haix....

oh ya! hope lynnie now okie cause don't really know what happen to her cause it was on Thursday and i never go school that day, they said lynnie fall down then throat kanan knock by table worx ai yo~ so scary haix... really hope she's now fine ^-^
take care worx lynnie =P
hello~ ^^
hi i'm back yeah! yo man =P hahas....
just eaten my dinner haix.....
today medical result not really that good T.T
i still don't like it so as the doctor and nurse some more kana scold and nag by them too haix.....
really hate that kind of feelinq now! whenever after i seen the doctor i feel very sad and disappointed some more really do feel like cryinq! just kept thinkinq why wanna treat m like this i still a student! an young teenage who still have a very long long way of future and dreams to do! can't i just be a normal human !?..........


i gettinq to hate seeinq doctor now!
i don't know why! and i thinkinq and askinq some question to myself.....
is it that i'm scare of seeinq the doctor or hearinq bad news bout my health/medical!?
i just really can't get myself out of all these problem and it's makinq more and more crazy!
i really can't take it anymore!
i didn't talk much since after i seen the doctor but will talk if some one talk to me if not.... cause i don't have the mood and don't feel like talkinq too!......

Doctor said....
my illness is improvinq BUT not good enough!
i have nothinq to said but
"i have really try my very best and.... i'm now really very tired of all these"
i didn't said this to doctor but i just said it in my heart cause.... i still have a long distance to walk
and... i feel like givinq up but I CAN'T!!!
its really not fair ! i really wanna give up just that ......
i have those people i love and they don't wish to see me like this, like a useless person!
I GETTING TO HATE MYSELF! T.T


i don't know if today shi yu mama got go school a not worx =P
if got, sorry worx let you alone again!
this few weeks quite relax cause maths teacher go for don't know what course i think then out enrich teacher omg! she went to Hawaii hahas ^^
so good so tomorrow still will be a very peaceful and good Friday yeah! hehe....
today first day of July ^^
omg~! so fast haix... still very tired of studinq T.T
don't really know what to do worx ai yo~
but hope i can do well in my "N" level ^^ hehe JIA YOU~!!! =P
Tomorrow not goinq to school cause need go for appointed T.T so scare worx don't know got improve of gettinq worst haix...


nowadays chasinq the Korean drama "花樣男子,Boys Over Flower!" ^^ hehe...
very nice must watch hahas i watch till EP.21 OMG~!!! very excitinq too...
i like that girl she sooo~! cute and sweet so as pretty of cause =P hahas...

Latest post ...

Really don’t understand why!!!

I really don’t get it what’s wrong? Really don’t understand small little thing she got to show her stupid temper me us? I did the laundry fo...